سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/12/24
12:2 ع

ای ایرانی

رای تو

معمار خانه هشتم ملت است

 

رای من

رای تو

رای ما

تیری است بر پیکر دشمنان ایران

 

 

درود بر ملت غیور ایران

چو ایران نباشد تن من مباد

سر فراز باشی ایران

 

24 اسفند 1386

روز حماسه ایران

روز تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا

روز تجدید پیمان با رهبر انقلاب اسلامی

 

درود بر این مردم همیشه بیدار

 

من رای می دهم

تو رای می دهی

ما رای می دهیم

تا ایران پاینده باشد

 

بیا تا سرنوشت ملت خود را رقم بزنیم...

سر فراز باشی ایران

 

 

من رای می دهم چون می دانم مجلس مقتدر با رای من شکل می گیرد

 

 


86/6/25
11:21 ص

پس لرزه بازی رایانه ای ایران


نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران با عنوان "عملیات ویژه 85"  مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

 ابراهیم بیومی استاد جامعه شناسی سیاسی در مرکز ملی پژوهش های اجتماعی و جنایی در قاهره در گفتگو با شبکه الجزیره، گفت: ابداع این بازی رایانه ای به نام عملیات ویژه هشتاد و پنج در ایران، بخشی از جنگ رسانه ای بین ایران و آمریکاست که این جنگ نیز بخشی از رویارویی این دو کشور بر سر برنامه هسته ای ایران و سایر مسائل منطقه ای است.

بازی رایانه ای

                                                                 تصویری از بازی ایرانی

 

بیومی ادامه داد: بدون تردید این بازی تاثیر زیادی بر کودکان خواهد داشت، به گونه ای که آنها را از نظر فکری برای رویارویی بین ایران و آمریکا آماده می کند و به آنها القا می کند که باید برای جنگ آماده باشند.

هفته نامه آلمانی اشپیگل نیز در گزارشی به قلم کریستیان اشتوکر در این باره نوشت: ایران با طراحی و تولید بازیهای رایانه ای ویژه کودکان در تلاش است ارزشهایی نظیر از خودگذشتگی و شهادت را به آنها آموزش دهد. در چنین بازیهایی بازیکنان یا همان کودکان ایرانی باید سربازان آمریکایی و اسرائیلی را بکشند تا بتوانند ماموریت خود را به انجام رسانند. اشتوکر با اشاره به اینکه تولید این قبیل بازیهای رایانه ای به منزله ابزاری در ایجاد جنگ تبلیغاتی میان سازمانهای اسلامگرا همچون حزب الله و اسرائیل و نیز مناقشه شعله ور میان ایران و آمریکاست اظهار داشت: این بازی که عملیات ویژه 85 نام دارد، بازی ایرانی علیه آمریکا و اسرائیل است.

 

این نشریه آلمانی ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این باره اعلام کرده است، این اتحادیه با ورود این بازی رایانه ای به بازار مصرف بر آن است، شجاعت و دلاوریهای یک سرباز انقلاب ایران را علیه صهیونیستها و آمریکائیها به نمایش بگذارد .

اشپیگل ادامه داد: برای آنکه بازیگران این بازی بتوانند آنرا با موفقیت به پایان برسانند باید سربازان آمریکایی و اسرائیلی را بکشند و سرانجام دانشمندان و دیپلماتهای ایرانی را آزاد کنند. اشتوکر در ادامه این گزارش نوشت، ماجرای این بازی که در کشور عراق شروع می شود داستان اتفاقاتی را که برای یک زوج جوان ایرانی پیش می آید به تصویر می کشد. آنها که هر دو دانشمند اتمی ایرانند و برای یک سفر زیارتی به کربلا وارد شده اند ربوده و به زندانی در اسرائیل منتقل می شوند. در این میان بازیگری که نقش یک سرباز نخبه به نام بهمن ناصری را بازی می کند سعی می کند هر دو دانشمند ایرانی در بند را آزاد کند.

 

خبرنگار اشپیگل با اشاره به اینکه ساخت و تولید چنین بازی رایانه ای نوعی حمایت مالی در راستای القای یک سیاست تبلیغاتی است خاطر نشان کرد: در این بازی هشت مرحله ای رزمنده و مبارز دلیر ایرانی به اسرائیلی ها حمله ور می شود. او سرانجام موفق می شود زندان دانشمندان هسته ای ایران را پیدا کند و به همراه چهار ایرانی دیگر که در یک ماجرای واقعی در سال 1982 میلادی در ناآرامی های جنگ داخلی در لبنان ناپدید شدند و دولت ایران تا به امروز معتقد است که این چهار مرد هنوز زنده و در دست اسرائیلی ها هستند را آزاد کند. گذشته از این، فرمانده این مبارزه همچنین در طول مأموریتش موفق می شود یک جاسوس دوجانبه را که اسرار هسته ای ایران را به اسرائیل داده است دستگیر کند. فخریان دبیر کل اتحادیه دانش آموزی تصریح کرد استفاده از بازیهای رایانه ای از آن جهت مطلوب است که می تواند در میان بچه ها از محبوبیت برخوردار شود. وی افزود: به این وسیله می توان ارزشهای ایدئولوژیک نظیر از خود گذشتگی و شهادت را به آنها منتقل و همزمان بر روی موضوع هسته ای کشور نیز تمرکز کرد.

 

 

 

بازی رایانه ای

                                          تصویری از بازی ضد ایرانی تولید شده توسط یک شرکت آمریکایی

 

فاکس نیوز با پوشش خبری تولید این بازی رایانه ای گفت: یک بازی جدید رایانه ای وارد بازار شد که نام آن، عملیات ویژه هشتاد و پنج است. در این بازی رایانه ای، بازیگران، دانشمندان هسته ای اسیر شده را نجات می دهند، اما مسئله در این بازی اینست که این دانشمندان هسته ای ایرانی هستند و نیروهای آمریکایی آنان را بازداشت کردند. فاکس نیوز افزود: ایران بیش از یکسال پیش و در پی منتشر شدن بازی ویدیویی در آمریکا به نام حمله به ایران، از تولید این بازی خبر داده بود. در بازی تولید شده توسط آمریکایی ها نشان داده می شود که یگانی از نیروهای ویژه آمریکایی در عملیاتی می خواهند تأسیسات هسته ای ایران را برچینند.

 

فاکس نیوز برای بررسی این خبر با نیکلاس تامپسون سر دبیر ارشد وایرد مگزین گفتگو کرد. گزارشگر فاکس نیوز گفت: آیا این بازی به این معنی است که عناصری از دانشجویان از کشوری به کشوری دیگر با یکدیگر نبرد می کنند و این نبرد هم در عرصه بازی های ویدیویی است؟ این کارشناس گفت: بله مسئله ای که در سالهای گذشته تغییر کرده این است که ساختن چنین بازی هایی آسانتر شده است. شرکتی که نسخه آمریکایی بازی ویدیویی را تولید کرد، هر هفته یا هر ماه چنین بازی هایی تولید می کند.

 

گزارشگر فاکس نیوز گفت: وقتی شما این بازی ایرانی را می بینید آیا دقت دارید در این بازی به نظامیان آمریکایی شلیک می شود. به نظر شما کیفیت این بازیهای چطور است؟ این کارشناس گفت: بازیهای رایانه ای باید سرگرم کننده باشند. مردم در ایران همانند ما آمریکایی ها بازیهای رایانه ای انجام می دهند. آنها جام جهانی فیفا در شکل یک بازی رایانه ای را دوست دارند. آنها بازیهای رایانه ای را انجام می دهند که مایکروسافت تولید کرده است. گزارشگر فاکس افزود: از جنبه مهارتهایی که با این بازی ها به دست می آید ارزیابی شما از این بازی در ایران چیست؟ این کارشناس گفت: جالب است بدانید که زمانی که فردی بازی می کند، در عمل بینایی بهبود می یابد، هماهنگی دست و چشم بهبود می یابد و راهبرد همکاری گروهی تقویت می شود.


86/6/25
9:17 ص

 ماه رمضان در فرهنگ اسلامی به برکت نزول فرایند و شبهای قدر و روزه بندگان خدا و عبادت صدها میلیون مسلمان به ماه خدا و ماه ضیافت الهی شهرت یافته است. اگر ما در این ماه به میهمان خداوند دعوت شده ام «ادعیتم الی ضیافه الله» برای شرکت در این ضیافت چه تمهیداتی باشد داشته باشیم. ماهی که نفس در آن تسبیح خداوند است و خواب عبادت؟! پس قطعاً تفکر، مطالعه، خدمت به مردم، تلاوت قرآن وعبادت چه ارج و مقامی خواهد داشت.

    
    رمضان اسمى از اسماء الهى مى‏باشد و نبایست‏به تنهائى ذکر کرد مثلا بگوئیم، رمضان آمد یا رفت، بلکه باید گفت ماه رمضان آمد، یعنى ماه را باید به اسم اضافه نمود، در این رابطه به سخنان حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) گوش فرا مى‏دهیم. 

86/6/11
9:44 ص

مسواک کردن
 
یکی از بهترین و شاید تنها راه از بین بردن بقایای غذا و به دنبال آن باکتری های مزاحم از دهان و لابلای دندانها مسواک زدن می باشد. می خواهیم کمی راجع به نحوه درست مسواک زدن صحبت کنیم. از آنجایی که دهان و نحوه نشتن دندانها در دهان و فک انسانها با یکدیگر متفاوت می باشد طبیعتا" نحوه مسواک زدن هم برای دهان افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.


اما آنچه دندان پزشک ها بعنوان یک روش عمومی مطرح می کنند روش چرخاندن مسواک می باشد. در این روش شما تعداد کمی از دندانها را در هر مقطع چرخشی تمیز می کنید و بتدریج با حرکت کل دندانها پوشش می دهید.

در صورتی که چرخش دایره یا بیضی گونه بدرستی انجام نشود مواردی مانند ناراحتی لثه را برای شما به همراه خواهد داشت. روش صحیح که توسط دندانپزشک ها توصیه می شود به این شرح است:

مسواک کردن داخل دندانها
1- مسواک را در کنار دندانها با زاویه ای حدود 45 درجه قرار دهید.
2- در آن محل تعداد کمی، 3-2 تا از آنها را به آرامی با حرکت دایره ای برس بزنید.
3- این حرکت را در قسمت های مختلف ادامه دهید تا کل قسمت های داخلی دندانها را شامل شود.

مسواک کردن سطح خارج دندانها
1- مسواک را در بیرون سطح دندان قرار دهید.
2- با حرکت های چرخشی سطح بیرونی را تمیز کنید.
3- این حرکت را در قسمت های مختلف ادامه دهید تا کل سطوح خارجی دندانها را شامل شود.

تمیز کردن سطح زبان
شما می توانید به آرامی و نرمی با کشیدن مسواک روی سطح زبان باکتری ها را از سطح زبان نیز پاک کنید.

چنانچه موارد بالا را بعد از هر وعده غذایی هنگام مسواک کردن رعایت کنید، همواره شرایط لازم برای داشتن دندانهایی سالم را خواهید داشت.

بهتر اینه که بعد از غذا خوردنغذا

نخوابیدخواب

وحتما بسرعت مسواک بزنید .مسواک

تادندانهای سالمی داشته باشید .


 


پیام رسان

+ استحکام واقعی یک نظام و ملت، توکل به خداوند متعال، هوشمندی، داشتن اعتماد به نفس، باور به توانایی ایستادگی، و تقویت قدرت ایستادگی است.(مقام عظمای ولایت)

مشخصات مدیر وبلاگ
 
Admin[79]
 

منتظران چشم به راه آمدنش هر لحظه زمین قلبهایشان را با یادش آب و جارو می کنند و دیده ی خویش را به سمت خانه ی دوست تنگ تر می نمایند. شاید زیباترین لحظه ی تاریخ را با قاب دیدگانشان به تصویر در آورند. این همان چیزی است که هر جمعه در دعای ندبه از تارهای وجودشان به مولای خویش عرضه می دارند: متی ترانا و نراک


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
موسیقی


وبلاگ منتظران مهدیمنتظران مهدی