سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/6/1
4:6 ص

وبلاگ منتظران مهدی

این اسکرین سیور یا همون محافظ صفحه نمایش در آرشیو کارهای انجام شده ی وبلاگ بود که قرار بود از طرف وبلاگ پیروان خامنه ای منتشر بشه، که متاسفانه اون وبلاگ بثمر نرسید و ما تصمیم گرفتیم اونو در همین وبلاگ ارائه بدیم. اسکرین سیور با نام رهبر من و شامل تعدادی از عکس های مقام معظم رهبری بهمراه نوایی برروی آن برای بهره مندی شما عزیزان آماده گردیده است. البته چون این کار قبلا طراحی و آماده شده ما اون رو ویرایش نکردیم و بهمون صورت نسخه اصلی ارائه شده، بهمین دلیل ممکنه در اسلاید پایانی اسکرین سیور شاهد لوگوی وبلاگ پیروان خامنه ای باشید که موردی نداره. این اسکرین سیور برروی تمامی ویندوز ها اجرا می شود. امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

ECلینک دانلود - حجم 4.1 mb


توجه : ( برای اجرای درست اسکرین سیور می بایست فونت Davat رو داشته باشید یا اینکه از این لینک دانلود نمایید و بعد از اکستراکت کردن در قسمت Fonts در کنترل پنل، قرار دهید.)

 


پیام رسان

+ استحکام واقعی یک نظام و ملت، توکل به خداوند متعال، هوشمندی، داشتن اعتماد به نفس، باور به توانایی ایستادگی، و تقویت قدرت ایستادگی است.(مقام عظمای ولایت)

مشخصات مدیر وبلاگ
 
Admin[79]
 

منتظران چشم به راه آمدنش هر لحظه زمین قلبهایشان را با یادش آب و جارو می کنند و دیده ی خویش را به سمت خانه ی دوست تنگ تر می نمایند. شاید زیباترین لحظه ی تاریخ را با قاب دیدگانشان به تصویر در آورند. این همان چیزی است که هر جمعه در دعای ندبه از تارهای وجودشان به مولای خویش عرضه می دارند: متی ترانا و نراک


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
موسیقی


وبلاگ منتظران مهدیمنتظران مهدی